niedziela, 4 października 2009

Owocowego przybyło,kilka fotek ze stolicy i rozdawnictwo.

Ostatnio przybyło nieco xxx na moim owocowym obrazku nr.2


Muszę powiedzieć ,że niezbyt mi się podoba :(
Sama nie wiem..jakoś te kolory tych śliwek za ciemne,nie pasują..nie wiem co będzie z tego obrazka...

Dalej jednak xxx z nadzieją,że po zakończeniu jakoś będzie nadawał się do "użytku"
Misa,którą obecnie xxx jest w przyjemnych barwach i wydaje mi się ,że jest ładną ozdobą obrazka.
***
Mój syn był na dwu dniowej wycieczce w NASZEJ STOLICY.Przyjechał zadowolony zrobił sporo zdjęć,żeby mama mogła chodź na fotkach zobaczyć Warszawę(byłam raz -przejazdem i tylko z autobusu widziałam stolicę)




Najbardziej podobał mu się Wilanów i Łazienki.byli też w Pałacu naszego prezydenta,na Powązkach, i jeszcze w innych miejscach.
***
A teraz do wyboru do koloru...czyli cała masa candy do którego się zgłosiłam :)))

5 komentarzy:

  1. Owocowy obrazek jest śliczny i śliwki moim zdaniem nie są złe, a syn zrobił śliczne zdjęcia w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie ładny kuchenny obrazek, a śliwki muszą być ciemne, bo taka ich uroda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wychodzi- co się czepiasz- hihi.Zobaczysz Uleńko jak już będzie końcówka powiesz- no- podoba mi się , a marudziłam:-)
    Zdjęcia śliczne Tomek zrobił dla mamusi- czyli nasze dzieciaki już w stolicy były,a my?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,dziekuję za odwiedziny na moim blogu :) Mi sie podobają owoce, a śliwki maja taki kolor jak powinny mieć, wiec nic się nie martw bo na pewno obrazek bedzie śliczny jak go skończysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uważam że kolorki owoców są prawdziwe.Jak skończysz to będziesz zadowolona,jestem pewna .Piękny obrazek będzie zdobił Twoją kuchnię.Bardzo ładne zdjęcia zrobił Twój Syn w moim rodzinnym mieście.Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń