piątek, 10 lipca 2009

Przez remont..mnie nie ma !

Od poniedziałku wszystko się zaczęło!
Remont w pełni! Tydzień więc przeleciał mi jak z bata strzelił.Na dzień dzisiejszy w naszej nowej kuchni na 3 ścianach położone są płyty gipsowe,zrobiona jest wylewka.
Oczywiście najeździłam się wy tym tygodniu po sklepach oglądając,wybierając(płytki na ścianę i podłogę)zamawiając!No i oczywiście sama :( !!!!Bo mężuś w pracy!!!
Mam nadzieję,że będzie mu się podobało to wszystko co zamówiłam(ostatecznie powiedział,że to mnie musi się podobać) a niechby mu się tylko nie podobało to już mu powiem parę słów do słuch:) :)
W między czasie było też zakładanie podłogi panelowej i malowanie u mamy w pokoju,a jako ,że mamy pokój dzielą z naszym drzwi był bałagan wszędzie.
Co do robotników ...na razie nie narzekam,mogli by tylko robić trochę dłużej.Dzisiaj np. pojechali już ok.13.00.Nie wiem ,czy coś sobie chcą zrobić w domu(są z naszej wsi) czy może po południu idą na inną robotę.
***
Na niedzielą czekam więc jak na zbawienie!!!
***
Wiadomo ,że nic nie xxx.Upominki dla dziewczyn jeszcze w zupełności nie gotowe...proszę więc nadal czekać.
***
Przypominam,że 15 losowanie "łapki sukieneczki".

1 komentarz:

  1. Och jak lubię oglądać takie urządzanie (nowe),sama też bałaganu przy remoncie nie lubię.Ulu bardzo spóźnione ale serdeczne życzenia uroszinkowe.

    OdpowiedzUsuń